VEEL GESTELDE VRAGEN

Kan men bestelde producten op de website ook afhalen in de fysieke Winkel

JA, U kunt de bestelde artikelen ophalen  tijdens de openingstijden van de winkel . Kijk voor de openingstijden op de informatiepagina.

Kun je artikelen ruilen op een jaarmarkt of braderie.

Ja dat kan,(m.u.v. sale artikelen) mits het de retourtijd betreft welke beschreven staat in de retourvoorwaarden. geef via de mail wel even aan dat je het artikel komt ruilen.

sale artikelen.

Sale en afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geruild of worden terugebracht.

Kan ik bestelde artikelen via de webshop retourneren.

U kunt artikelen retourneren(m.u.v. sale artikelen) De retourkosten zijn voor de koper mits anders afgesproken met het vraagtekentje,zie hiervoor de retour pagina.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn betaling, bestelling ed. Wat moet ik doen?

Neem contactop met Het Vraagtekentje via mail, telefonisch .

Welke betaalmogelijkheden zijn er bij het vraagtekentje.

U kunt bij het vraagtekentje in de winkel betalen met pin, contactloos, creditcard, mastercard, tikkie en contant.

Op de webshop kunt U betalen met, ideal, creditcard, mastercard,pay pall en met een directe bankoverschrijving.

Kan ik achteraf betalen.

Nee, U kunt bij het vraagtekentje niet achteraf betalen, mits er wat anders is afgesproken met het vraagtekentje.

Minimum bestelbedrag

Nee, er is geen minumum bestelbedrag.

Ontvang ik een factuur met apart vermelden BTW?

Als u via de webshop besteld krijgt U een factuur met de BTW berekening.

Als U in de fysieke winkel een artikel koopt kunnen wij een BTW bon voor U uitschrijven.

Is mijn online betaling veilig?

Ja, U betaling is gegarandeerd veilig en wordt via de veiligheidseisen van de bank, creditmaatschappij verwerkt.

cadeaubonnen

Ja het is mogelijk om cadeaubonnen bij ons aan te schaffen.

Neem hiervoor conatct op met het.vraagtekentje@gmail.com

Ik heb een vraag over een product, waar kan ik terecht?

Heeft U een vraag , dan kunt Telefonisch, via messenger, whattsapp of email contact opnemen.

U kunt ook het contactformulier op de contactpagina gebruiken.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.

Leveren jullie ook in het buitenland, bijvoorbeeld België of Duitsland?

Ja, dat is mogelijk. De verzendkosten worden dan naar de geldende prijzen berekend.

Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen?

Ja, U kunt op verzoek een datum aan ons doorgeven voor de levering van het artikel.

Kan ik het product ook ergens anders laten bezorgen?

Dat is mogelijk, U dient het afwijkende adres op te geven.

Wat is de levertijd van een product?

Bestelde artikelen  worden tussen 3 en 5 dagen verzonden.

Nieuwe collectie

Elke week komt er een nieuwe collectie in de winkel.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

De status van de bestelling kunt U volgen met de toegestuurde track and trace.

Bezorging

Verzending vindt plaats ddor Post-nl en Dhl voor de geldende posttarieven.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen.

Ja dat is mogelijk, mits deze nog niet is aangeboden aan de verzender.Stuur ons een mail of neem telefonisch contact op met het Vraagtekentje,

Mijn bestelling is nog niet binnen gekomen, wat moet ik doen?

Mocht dit het geval zijn en U heeft een track and trace van de vervoerder, kunt U eerst met deze contact opnemen. Dat is voor post.nl  en voor Dhl.  Indien na een week U pakket nog niet is geleverd kunt U contact opnemen met Het vraagtekentje.

Heeft u een verkeerd product besteld, bent u niet tevreden of is er iets stuk?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, ruilen of terug te zenden. U krijgt dan het volledige order bedrag incl. verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn echter voor uw eigen rekening.Voor meer informatie kunt U de retourpagina raagplegen.

Hoeveel garantie zit er op een product?

Tot 14 dagen na ontvangst van het artikel heeft U recht het artikel zonder opgave van reden te retouneren. De retourkosten zijn altijd voor rekening van de koper.Het product/artikel zal met alle geleverde toebehoren en , indien redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en verpakking aan Het Vraagtekentje geretourneerd moeten worden. Voor meer informatie raadpleeg de retourpagina.

Hoe kan ik een vraag of klacht indienen?

U kan op de contactpagina via het contactformulier een vraag stellen en we hopen het natuurlijk niet een klacht indienen.We zullen u vraag op de juiste manier beantwoorden en een klacht serieus behandelen en een gepaste oplossing weten te vinden.

Ik wil mijn gegevens wissen. Kan dat?

 Via het e-mailadres info@tvraagtekentje.nl kunt u schriftelijk bezwaar maken tegen gebruik van bepaalde gegevens door Het Vraagtekentje of verzoeken om inzage in, correctie en/of verwijdering van uw (persoons)gegevens. Op schriftelijk verzoek zullen eventuele, door u medegedeelde correcties, worden verwerkt. Het Vraagtekentje zal zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek reageren.Voor meer informatie over dit onderwerp kunt je het privacyregelement inzien.

Hoe lang bewaren jullie mijn gegevens?

Het Vraagtekentje bewaart uw gegevens niet langer dan noodzakelijk voor de uitvoering van de overeenkomsten en in ieder geval niet langer dan twee jaar nadat de overeenkomst is beëindigd, tenzij dit noodzakelijk is ter voldoening aan een wettelijke bewaarplicht. Voor meer informatie raadpleeg het privacyregelement.

 

Kan ik bij de Fysieke winkel met een rolstoel of scootmobiel naar binnen.

Ja , het Vraagtekentje is ingericht voor rolstoel en scootmobiel gebruikers. Tevens zijn de paskamers aangepast voor rollators ed.

Zijn de paskamers in de fysieke winkel geschikt voor rollators en rolstoel.

Ja, in de fysieke winkel zijn 2 paskamers  voor rollators en rolstoelen beschikbaar.

Zijn er Toiletten en is er een invaliden toilet.

Ja, In de Winkel is een toilet aanwezig. Helaas is er geen invalidentoilet.

Is er gratis parkeren bij de Fysieke winkel.

Ja, rondom het winkelcentrum zijn voldoende parkeerplaatsen gratis beschikbaar.

Staat Uw vraag er niet bij.

Wij hebben onze uiterste best gedaan om zo veel mogelijk vragen te beantwoorden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat jouw vraag er nog niet tussen staat. Niet getreurd, je kunt jouw vraag gewoon stellen via het contactformulier.